onsdag 7. mars 2012

Spisestuesofa

Det ønsker jeg meg

Kjøpe Karlstad sofa og sette på nye bein i riktig høyde det må jo være en ide, pluss
det blir jo ikke så dyrt heller,  og det jeg liker er at man kan skifte trekk midt i blinken med
to katter

I tillegg pynte opp med masse puter så er det jo en fullgod sofa!! til en rimelig penge

Ideen er herved oversendt samboer som må lage bein!!!  Håper ideen faller i smak:-)

Mange har sikkert kommet på den allerede men











Eller så er jo denne fra TM Design fin også

2 kommentarer:

  1. Tanken har slått meg ja.. særlig fordi vi har nå stående en gammel sofa på kjøkkenet og har funnet ut at den er vel lav i forhold til kjøkkenbordet... :) Og løsningnen med spisestue og kjøkkenbord på stua er ikke optimal :)

    Følger spent med på "beina" :)

    SvarSlett
  2. Åh, jeg ønsker meg sofa til kjøkkenet! Men jeg ønsker meg en toseter til å ha på tverrenden av et litt bredt hjemmelaget spisebord :) 110-120 cm bredt.. Karlstad er den fra ikea? mener jeg har vært borti den før.. Klem fra Ranveig

    SvarSlett