tirsdag 21. februar 2012

Sølvspray

Igår kveld fikk jeg endelig prøvd sølvsprayen, har en del som trenger makeover

Interiør tagging kan man vel kalle det, dette skal jeg gjøre mere av
Har masse som ikke blir brukt lenger som nå skal fram igjen:-)
Prøvde først en lysestake og den ble så fin så da tok jeg fram en vase jeg kjøpte
i Portugal for mange år siden og spraymalet den også. 

Den var mørkeblå med en diger sol på helt harry men ikke nå lenger tror det ble ganske bra

Så nå står de til tørk, kan nesten ikke vente til og få satt det på plass for og se hvordan det blir



Før
 Etter

Her er den sammen en fra butikk,  ikke noe forskjell bare litt :-)



 
Må nok passe på og ta tynne lag eller så begynner det og renne og det blir tårer
Ser det er litt her men ikke mye og den er bedre en før!!!

1 kommentar:

  1. Knall god ide! Tenkte å gjøre det med et speil jeg har. Hvor fikk du tak i sprayen, kostet den mye?

    SvarSlett